0031 (23) 5319 539 info@ipa-acon.nl

Klachtenregeling/ klokkenluidersregeling

Onze klachtenregeling is ook bedoeld als klokkenluidersregeling. Wij hechten veel waarde aan tevreden relaties en werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of een ander aspect van onze organisatie, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. In onderstaand pdf bestand staat deze procedure op pagina 1 beschreven, waarna u pagina 2 kunt u invullen en naar ons op kunt sturen.

Klachtenregeling PDF hier downloaden

Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.

Bekijk ook onze andere diensten


Fiscale advisering
Bekijk deze dienst

Financiële administratie
Bekijk deze dienst

Salaris-
administratie

Bekijk deze dienst

Bewindvoering, curatele en mentorschap
Bekijk deze dienst