Klachtenregeling/ klokkenluidersregeling

Onze klachtenregeling is ook bedoeld als klokkenluidersregeling. Wij hechten veel waarde aan tevreden relaties en werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of een ander aspect van onze organisatie, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. In onderstaand pdf bestand staat deze procedure op pagina 1 beschreven, waarna u pagina 2 kunt u invullen en naar ons op kunt sturen.

Klachtenregeling PDF hier downloaden

Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.

IPA-ACON

T 0031 (23) 5319 539

 

Bewindvoering:

IPA-ACON Vermogenszorg

T 0031 (23) 518 3425

 

 
E-mail
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 
Adres

Henk Schijvenaarstraat 1
2031 VZ  Haarlem

Postbus 6222
2001 HE Haarlem